Mamma träning

Det finns inga ursäkter! Skopan får hänga på..
Hur tränar DU? hur långt går du/springer och på vilken tid?


Dagens träning innehöll

100 situps
30 X 2 sido’situps
30 armhävningar
4 x 40s planka


Sen joggade jag 3,2 km
Och gick 4 km i rask takt framför Nyhetsmorgon.


Frukost på golvet med Skorpan


Svart kaffe och 3 finncrisp med en halv burk makrill.

Klockan 1 ska jag på bok-spånar möte med mitt förlag! Och sen ska jag planera och fixa inför vår resa till Filippinerna på måndag.

Jag kommer berätta mer om den ikväll!

Nu ska jag gå in och prata med min pigga tonåring, som leendes stod givakt i hallen med höga knän klockan 7 imorse och frågade om han kunde hjälpa mig med något. Not! Hehe

  1. Mia skriver:

    My (den My som jag diskuterar med i detta inlägg)// Jag tror precis som du att Maggan får goda råd av Katrin och Philip och att allt inte skrivs i inläggen. Just därför kan andra som läser det bli förvirrade, speciellt om man vill börja med LCHF och inte är så insatt.

    Mia (inte den Mia som skrev 16:49 😉 )

  2. M skriver:

    Sit ups är för killar som inte har en livmoder att trycka tillbaka!

  3. *lena* skriver:

    Tack vare dig så har jag tagit fram gåbandet känns toppen hoppas att jag inte tröttnar, tack för inspirationen fina M kram kram*

  4. Jag har lagt ned att ha dåligt samvete för att jag inte hinner träna i veckorna, så jag har satsat på helgerna istället….lugnare för både mig och mitt samvete….

    Vilken energi du har, jobba på så springer du snart milen på mindre än en timme 🙂

    Kram

  5. Sara L skriver:

    Du är grymt duktig när det gäller träningen, fortsätt så 🙂 Hejja dig!!

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..